ZhelinoPengubah jenis kering 1250kvaTeknologi visualisasi

  • masa pelepasan:2022-04-19 15:18:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:598
  • Penerangan pantas:

    Zhelino,Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap

Kandungan artikel

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Operasi pengubah tenggelam minyak

ZhelinoSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Segel kebocoran minyak

BalchikLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan


ZhelinoPengubah jenis kering 1250kvaTeknologi visualisasi



Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Produsi keselamatanPengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Dari penampilan jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering,ZhelinoBerapa banyak pengubah kotak 500 KVA, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Pemburukan pengisihan Solenoid


ZhelinoPengubah jenis kering 1250kvaTeknologi visualisasi



Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Servis jujurSudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api,Zhelino315 harga pengubah jenis kering, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

ZhelinoPengubah kuasa

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Sebelum aplikasi,ZhelinoBerapa banyak muatan pengubah jenis kering yang dibenarkan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

AlQusiyahMaklumat produk lain
  • Kegure TarnovskyJembatan boarding yang boleh dikembalikanPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

    Kegure TarnovskyJembatan boarding yang boleh dikembalikanPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

  • ZweikaoPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftBahan adalah kunci untuk menentukan taha

    ZweikaoPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftBahan adalah kunci untuk menentukan taha

  • ZweikaoHarga jembatan naik bimbitKurangkan penjajahan modal

    ZweikaoHarga jembatan naik bimbitKurangkan penjajahan modal

  • ZweikaoTahap putaran mengangkat tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan

    ZweikaoTahap putaran mengangkat tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan

  • Santa CruzKomponen utama pengubah tenggelam minyakOperasi dan penggunaan spesifikasi

    Santa CruzKomponen utama pengubah tenggelam minyakOperasi dan penggunaan spesifikasi

  • RadomskoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPenggunaan dan penyelenggaraan

    RadomskoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPenggunaan dan penyelenggaraan

  • RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar

    RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar

  • MeletzPlatform type hydraulic boarding bridgeProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

    MeletzPlatform type hydraulic boarding bridgeProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat ZhelinoPengubah jenis kering 1250kvaTeknologi visualisasi memberi anda ZhelinoPengubah jenis kering 1250kvaTeknologi visualisasi oleh syarikat kami, perkhidmatan ZhelinoPengubah jenis kering 1250kvaTeknologi visualisasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZhelinoPengubah jenis kering 1250kvaTeknologi visualisasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZhelinoPengubah jenis kering 1250kvaTeknologi visualisasi. ZhelinoPengubah jenis kering 1250kvaTeknologi visualisasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZhelinoPengubah jenis kering 1250kvaTeknologi visualisasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!