Kuznetsk baruPenukar jenis kering Scb14Adakah logik pasaran berubah

  • masa pelepasan:2022-04-29 14:39:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:327
  • Penerangan pantas:

    Kuznetsk baru,Syarikat pengubah jenis keringSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dar

Kandungan artikel

Syarikat pengubah jenis kering

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Kuznetsk baruPertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi),Kuznetsk baruPengubah minyak tenggelam kelas efisiensi tenaga I, ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

TartagalSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih,Kuznetsk baruModel pengubah jenis kering kuasa, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


Kuznetsk baruPenukar jenis kering Scb14Adakah logik pasaran berubah



Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Rakmandasi halaman rumahAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul ia akan menyebabkan kerosakan besar.


Kuznetsk baruPenukar jenis kering Scb14Adakah logik pasaran berubah



Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah,Kuznetsk baruBerapa banyak pengubah kotak 200 KVA, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Yang mana lebih baikApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).

Dalam terma tempat penggunaan, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Kuznetsk baruKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

AlQusiyahMaklumat produk lain
  • AbundantPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaBagaimanakah ia berfungsi?

    AbundantPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaBagaimanakah ia berfungsi?

  • AbundantLift penglihatan villa rumahPengesanan saiz

    AbundantLift penglihatan villa rumahPengesanan saiz

  • DeliciasApakah suhu permulaan penggemar pengubah jenis keringPemasaran internet membawa peluang baru

    DeliciasApakah suhu permulaan penggemar pengubah jenis keringPemasaran internet membawa peluang baru

  • KastrikumPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingProses pengeluaran

    KastrikumPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingProses pengeluaran

  • KastrikumFixed boarding bridgeModel pengeluaran

    KastrikumFixed boarding bridgeModel pengeluaran

  • PemulihanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftUntuk apa itu

    PemulihanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftUntuk apa itu

  • PemulihanPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeberkesanan kos industri

    PemulihanPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeberkesanan kos industri

  • PemulihanLift rumah villa jenis trekSenang dinaikkan, dapatkah mereka yang sudah lama melambung ke l

    PemulihanLift rumah villa jenis trekSenang dinaikkan, dapatkah mereka yang sudah lama melambung ke l

  • segera:Peringatan: Maklumat Kuznetsk baruPenukar jenis kering Scb14Adakah logik pasaran berubah memberi anda Kuznetsk baruPenukar jenis kering Scb14Adakah logik pasaran berubah oleh syarikat kami, perkhidmatan Kuznetsk baruPenukar jenis kering Scb14Adakah logik pasaran berubah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Kuznetsk baruPenukar jenis kering Scb14Adakah logik pasaran berubah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Kuznetsk baruPenukar jenis kering Scb14Adakah logik pasaran berubah. Kuznetsk baruPenukar jenis kering Scb14Adakah logik pasaran berubah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Kuznetsk baruPenukar jenis kering Scb14Adakah logik pasaran berubah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!