SmolenskPenukar sumpah minyak legasi AmorphousPembangunan tidak dapat dielakkan

  • masa pelepasan:2022-05-01 10:39:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:244
  • Penerangan pantas:

    Smolensk,Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. B

Kandungan artikel

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

SmolenskSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

RakovnikSebab api dalam pengubah kuasa

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api,SmolenskTanda pengubah terbenam minyak, kegagalan kuasa kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Sebab penyegelan yang buruk umumnya, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.


SmolenskPenukar sumpah minyak legasi AmorphousPembangunan tidak dapat dielakkan



Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Dokumen kualitiTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi,SmolenskModel pengubah kuasa jenis kering, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;


SmolenskPenukar sumpah minyak legasi AmorphousPembangunan tidak dapat dielakkan



Solusi bunyi pengubah jenis kering

Kualiti tertinggiKebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

SmolenskOperasi pengubah tenggelam minyak

Operasi pengubah tenggelam minyak

Sebab api dalam pengubah kuasa

AlQusiyahMaklumat produk lain
  • ShanghaiPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakKenaikan inventori pasaran

    ShanghaiPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakKenaikan inventori pasaran

  • ShanghaiPlatform penangkapan hidraulik tahapDasar harga industri

    ShanghaiPlatform penangkapan hidraulik tahapDasar harga industri

  • AbreusPembuat pengubah minyak terjunGunakan dalam bidang kejuruteraan

    AbreusPembuat pengubah minyak terjunGunakan dalam bidang kejuruteraan

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikSeba

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikSeba

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan naik hidraulik bergerakApakah peraturan survival i

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan naik hidraulik bergerakApakah peraturan survival i

  • Lexington-FayetteJembatan boarding tetap tanahTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran

    Lexington-FayetteJembatan boarding tetap tanahTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran

  • Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriPenghakiman dan penyelarasan

    Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriPenghakiman dan penyelarasan

  • Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik tahapApakah piawai diameter wayar

    Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik tahapApakah piawai diameter wayar

  • segera:Peringatan: Maklumat SmolenskPenukar sumpah minyak legasi AmorphousPembangunan tidak dapat dielakkan memberi anda SmolenskPenukar sumpah minyak legasi AmorphousPembangunan tidak dapat dielakkan oleh syarikat kami, perkhidmatan SmolenskPenukar sumpah minyak legasi AmorphousPembangunan tidak dapat dielakkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SmolenskPenukar sumpah minyak legasi AmorphousPembangunan tidak dapat dielakkan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SmolenskPenukar sumpah minyak legasi AmorphousPembangunan tidak dapat dielakkan. SmolenskPenukar sumpah minyak legasi AmorphousPembangunan tidak dapat dielakkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SmolenskPenukar sumpah minyak legasi AmorphousPembangunan tidak dapat dielakkan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!