SerbiaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan

  • masa pelepasan:2022-05-03 22:39:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:348
  • Penerangan pantas:

    Serbia,Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan me

Kandungan artikel

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi,SerbiaPenukar jenis kering kuasa 1000 KVA,SerbiaSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyak, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


SerbiaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan



Kilang pengubah kuasa

Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Kost pembolehubahGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.


SerbiaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan



In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

SerbiaManufacturing process and steps of dry-type transformer

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin,SerbiaPengubah Biro Kuasa, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

AlQusiyahMaklumat produk lain
  • TapolcaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBeli kerja subsidi

    TapolcaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBeli kerja subsidi

  • TapolcaMesin pembukaan lembaran automatikArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

    TapolcaMesin pembukaan lembaran automatikArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

  • George TownInduktor TransformerFahami keadaan pasaran

    George TownInduktor TransformerFahami keadaan pasaran

  • HarderwijkPlatform angkat hidraulik 10 meterPilih perkara yang perlu diberi perhatian

    HarderwijkPlatform angkat hidraulik 10 meterPilih perkara yang perlu diberi perhatian

  • HarderwijkJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKeperluan rancangan kualiti produk

    HarderwijkJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKeperluan rancangan kualiti produk

  • MannheimJembatan boarding mudahKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    MannheimJembatan boarding mudahKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • MannheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikSepuluh akal sehat

    MannheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikSepuluh akal sehat

  • MannheimPangkalan mengangkat berputarDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluaran

    MannheimPangkalan mengangkat berputarDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat SerbiaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan memberi anda SerbiaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan oleh syarikat kami, perkhidmatan SerbiaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SerbiaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SerbiaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan. SerbiaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SerbiaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApakah rintangan kenaikan yang berterusan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!