BalsSkop aplikasi penukar tenggelam minyakCara mengira panjang

  • masa pelepasan:2022-05-07 19:13:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:453
  • Penerangan pantas:

    Bals,Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaSyarikat pengubah minyak terjunBalsBanyak orang mungkin tidak ta

Kandungan artikel

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Syarikat pengubah minyak terjun

BalsBanyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian,BalsGe transformer,BalsPengubah Biro Kuasa, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Pembuat pengubah kuasa

BudwaSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.


BalsSkop aplikasi penukar tenggelam minyakCara mengira panjang



Berapa banyak pengubah kuasa

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan,BalsDistribution transformer maintenance, perawatan persiapan plat besi tebal, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Sedia dan efisienOil leakage of cast iron parts

Pengubah terbenam minyak

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Pembuat pengubah kuasa

BalsSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

AlQusiyahMaklumat produk lain
  • BurgasJembatan penerbangan tetap hidraulikApakah pengelasan dan prestasi

    BurgasJembatan penerbangan tetap hidraulikApakah pengelasan dan prestasi

  • Bochum-HordelBridge Mobile Boarding BridgeBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi

    Bochum-HordelBridge Mobile Boarding BridgeBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi

  • Bochum-HordelPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMengapa kadar faedah terus meningkat

    Bochum-HordelPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiMengapa kadar faedah terus meningkat

  • Bochum-HordelLift penglihatan villa rumahAdakah jenama itu bagus?

    Bochum-HordelLift penglihatan villa rumahAdakah jenama itu bagus?

  • kerbauPlatform angkat bimbit hidraulikTindak balas terhadap masalah

    kerbauPlatform angkat bimbit hidraulikTindak balas terhadap masalah

  • kerbauJembatan penerbangan tetap hidraulikImbasan kerja jualan

    kerbauJembatan penerbangan tetap hidraulikImbasan kerja jualan

  • PiacenzaBridge boarding forklift bergerakAplikasi produk yang luas

    PiacenzaBridge boarding forklift bergerakAplikasi produk yang luas

  • PiacenzaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKawal kos saluran dan tingkatkan prestasi kos

    PiacenzaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKawal kos saluran dan tingkatkan prestasi kos

  • segera:Peringatan: Maklumat BalsSkop aplikasi penukar tenggelam minyakCara mengira panjang memberi anda BalsSkop aplikasi penukar tenggelam minyakCara mengira panjang oleh syarikat kami, perkhidmatan BalsSkop aplikasi penukar tenggelam minyakCara mengira panjang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BalsSkop aplikasi penukar tenggelam minyakCara mengira panjang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BalsSkop aplikasi penukar tenggelam minyakCara mengira panjang. BalsSkop aplikasi penukar tenggelam minyakCara mengira panjang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BalsSkop aplikasi penukar tenggelam minyakCara mengira panjang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!