RevucaUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa

  • masa pelepasan:2022-05-12 11:12:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:261
  • Penerangan pantas:

    Revuca,Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis

Kandungan artikel

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

RevucaBagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

KetouDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering


RevucaUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli



Sesetengah diikat dengan pita plastik,RevucaPengubah 220 kV, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Strategi pakejDry type transformer factory

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Apa peranan penting pengubah kuasa


RevucaUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli



Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

HargaKebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Betul sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;,RevucaTransformer 2000 KVA, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Syarikat pengubah jenis kering

RevucaPemburukan pengisihan Solenoid

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi,RevucaPengubah distribusi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

AlQusiyahMaklumat produk lain
  • HenanPlatform mengangkat tali aluminumApakah cara kilang

    HenanPlatform mengangkat tali aluminumApakah cara kilang

  • HenanPembuat flipper automatikUntuk apa itu?

    HenanPembuat flipper automatikUntuk apa itu?

  • GalantaStabilisasi Tengah TransformerPenebat bunyi

    GalantaStabilisasi Tengah TransformerPenebat bunyi

  • BolognaKendaraan platform hidraulikKualitinya meningkat dan harganya juga meningkat

    BolognaKendaraan platform hidraulikKualitinya meningkat dan harganya juga meningkat

  • BolognaAxle Co., Ltd.Apakah perkembangan industri semasa?

    BolognaAxle Co., Ltd.Apakah perkembangan industri semasa?

  • BazhouJembatan naik kecilArahan amaran operasi

    BazhouJembatan naik kecilArahan amaran operasi

  • BazhouPlatform mengangkat tali aluminumPetua untuk menggunakan

    BazhouPlatform mengangkat tali aluminumPetua untuk menggunakan

  • BazhouPembuat flipper hidraulikKedudukan pasaran

    BazhouPembuat flipper hidraulikKedudukan pasaran

  • segera:Peringatan: Maklumat RevucaUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa memberi anda RevucaUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa oleh syarikat kami, perkhidmatan RevucaUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RevucaUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa , sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RevucaUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa . RevucaUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RevucaUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa , atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!