Lubujana10kV transformer oil immersedArahan amaran operasi

  • masa pelepasan:2022-05-21 08:02:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:358
  • Penerangan pantas:

    Lubujana,Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pe

Kandungan artikel

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Lepaskan skru inti

LubujanaPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Koi SanjaqKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi,LubujanaTransformer kuasa S13-m-200,LubujanaReaktor dan pengubah, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.


Lubujana10kV transformer oil immersedArahan amaran operasi



konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

After hours of continuous trial operation with a certain load the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Reputasi yang baikBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Oil leakage of cast iron parts

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.


Lubujana10kV transformer oil immersedArahan amaran operasi



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning,LubujanaPengubah terbenam minyak, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa dan wayar mendarat, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Kualiti tinggi dan harga rendahMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Pembuat pengubah kuasa

LubujanaBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

AlQusiyahMaklumat produk lain
  • TapolcaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBeli kerja subsidi

    TapolcaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBeli kerja subsidi

  • TapolcaMesin pembukaan lembaran automatikArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

    TapolcaMesin pembukaan lembaran automatikArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

  • George TownInduktor TransformerFahami keadaan pasaran

    George TownInduktor TransformerFahami keadaan pasaran

  • HarderwijkPlatform angkat hidraulik 10 meterPilih perkara yang perlu diberi perhatian

    HarderwijkPlatform angkat hidraulik 10 meterPilih perkara yang perlu diberi perhatian

  • HarderwijkJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKeperluan rancangan kualiti produk

    HarderwijkJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKeperluan rancangan kualiti produk

  • MannheimJembatan boarding mudahKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    MannheimJembatan boarding mudahKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • MannheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikSepuluh akal sehat

    MannheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikSepuluh akal sehat

  • MannheimPangkalan mengangkat berputarDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluaran

    MannheimPangkalan mengangkat berputarDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat Lubujana10kV transformer oil immersedArahan amaran operasi memberi anda Lubujana10kV transformer oil immersedArahan amaran operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan Lubujana10kV transformer oil immersedArahan amaran operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Lubujana10kV transformer oil immersedArahan amaran operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Lubujana10kV transformer oil immersedArahan amaran operasi. Lubujana10kV transformer oil immersedArahan amaran operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Lubujana10kV transformer oil immersedArahan amaran operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!