CahulUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyakMemimpin dalam membuat terobosan dalam p

masa pelepasan:2022-04-05 12:38:30 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:551

Petua teras:Cahul,Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi ol

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

CahulBetul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

SorangApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


CahulUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyakMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran ekologi



Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Kualiti tertinggiTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik yang meleleh dan menyalakan, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa menghasilkan banyak tubuh uap, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber tarikh pengumpulan,CahulPenukar kuasa S13- 50, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.


CahulUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyakMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran ekologi



Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Keperlukan pemeriksaanPembuat pengubah kuasa

Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi,CahulHarga pemeliharaan pengubah terbenam minyak, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Hak cipta dan notis:
1. CahulUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyakMemimpin dalam membuat terobosan dalam p yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat CahulUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyakMemimpin dalam membuat terobosan dalam p, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan CahulUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyakMemimpin dalam membuat terobosan dalam p adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian CahulUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyakMemimpin dalam membuat terobosan dalam p mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AlQusiyahmengesyorkanberita
AlQusiyahBerita terkini