BuhusiPengurusan pengubah jenis keringAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi

masa pelepasan:2022-05-04 14:40:36 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:279

Petua teras:Buhusi,Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage,Buhusi1600KVA transformer price, drilling stop hole is a good way t

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage,Buhusi1600KVA transformer price, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

BuhusiPasar pengubah dalaman lambat

Penukar jenis kering

FeodosiyaSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;


BuhusiPengurusan pengubah jenis keringAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi



(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya ,BuhusiPengubah 200 KVA minyak terjun, m,BuhusiName, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Menghormati pelangganPembuat pengubah kuasa

Pembuat pengubah jenis kering

Kilang pengubah kuasa


BuhusiPengurusan pengubah jenis keringAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi



Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

indeksUngkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

BuhusiBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Kilang pengubah kuasa

Hak cipta dan notis:
1. BuhusiPengurusan pengubah jenis keringAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat BuhusiPengurusan pengubah jenis keringAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan BuhusiPengurusan pengubah jenis keringAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian BuhusiPengurusan pengubah jenis keringAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AlQusiyahmengesyorkanberita
AlQusiyahBerita terkini