GraJembatan naik hidraulik bergerakPrinsip Arah

  • masa pelepasan:2024-04-19 11:35:47
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:119
  • Penerangan pantas:

    Gra,Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar ke arah jarum), dan bengkok akan menurunkan beratnya sendiri.Konfi

Kandungan artikel

Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar ke arah jarum), dan bengkok akan menurunkan beratnya sendiri.

Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.

GraSebelum kerja rumah, periksa dengan hati-hati titik sambungan penyesuaian skru, komponen paip hidraulik untuk kebocoran, wayar longgar, dan kerosakan sebelum sistem hidraulik dan mekanik berfungsi secara biasa. Apabila memuatkan dan memuatkan barang-barang, penting untuk menjaga keseimbangan menghindari biases yang berlebihan, dan mengambil tindakan untuk menghindari overloading.

Jembatan penerbangan hidraulik terutama dibuat dari plat besi tebal anti slip semasa proses produksi dan produksi, dan semua peralatan boleh menyediakan ciri-ciri anti slip yang baik ke tahap tertentu dalam operasi dan aplikasi. Jembatan muatan tekan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya mencipta jembatan antara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Kendaraan pengangkutan seperti forklift elektrik boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan muatan mass a barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan muatan. Dengan cara itu, peranti boleh melepaskan butang valv balik semasa proses menurunkan, dengan itu mengurangkan berat peranti.

LimassolIa adalah tinggi dan memakan masa, jadi harga penyesuaian tidak-piawai adalah secara alami lebih tinggi daripada jambatan boarding konvensional. Mari kita lihat aspek apa yang kita perlu tahu sebelum menyesuaikan jambatan boarding.

Lepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.

Menggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).


GraJembatan naik hidraulik bergerakPrinsip Arah



Peraturan keselamatan untuk penggunaan platform kerja jenis gunting tinggi semakin dikenali dan digunakan secara luas di China. Sementara kerja tinggi membawa kesenangan untuk kerja kita kita perlu menghadapi beberapa bahaya keselamatan, seperti mencegah pembukaan, menggaruk, kejutan elektrik, dan aspek lain dari platform pembukaan jenis gunting di lokasi pembinaan. Dalam terma elektrik pembangunan, seseorang yang ditugaskan diperlukan untuk mengendalikan penggunaan elektrik. Menurut pemberitahuan jabatan teknik, elektrik patut dipimpin dari titik kuasa yang ditentukan ke kabinet pembangunan pembangunan. Selain itu, pastikan platform stabil dan tegas, dan pastikan rantai tetap tetap tetap pada kenderaan. Apabila menarik, had kelajuan ialah kilometer/jam. Semasa proses turun jambatan naik, semua pegawai diharamkan mendaki, dan operasi muatan berlebihan diharamkan semasa menggunakan jambatan naik. The hydraulic oil used should be kept clean and should not be mixed with water or other impurities. It is generally replaced every six months. The hydraulic oil is usually N in winter and N in summer. When the boarding bridge malfunctions, the operation should be stopped immediately to eliminate the problem.

Apabila menggunakan jambatan boarding untuk memuatkan dan memuatkan,GraPlatform type hydraulic boarding bridge, memuatkan dan memuatkan mengikut muatan bernilai, ia akan membuat sistem hidraulik berjuang semasa proses angkat, dan bahkan menyebabkan deformasi tubuh silinder hidraulik, satu- satunya pilihan adalah untuk menggantikannya dengan satu yang baru.

Julat produkSaya harap selepas membaca artikel ini seperti Mesin Shanghai Niuli. Jika deformasi adalah berat, semua orang boleh mempunyai pemahaman sederhana tentang jambatan boarding tetap. Jembatan pengangkutan tetap direka untuk memenuhi keperluan tempat dan persekitaran istimewa, dan jenis peralatan ini milik keperluan tersendiri, memerlukan produksi dan penghasilan terpisah, spesifikasi pemasangan, dan saiz

Penjalanan peralatan juga memerlukan masa tertentu. Operator mesti memahami dan membaca arahan dan tindakan pencegahan sebelum digunakan dan memahami prestasi dan prinsip mesin di jambatan untuk menghindari kemalangan serius disebabkan oleh operasi yang salah. Platform naik gunting tetap terutama dirancang dan dihasilkan mengikut keperluan pengguna. Mereka terutama dipasang dalam lubang dan mempunyai tahap dengan tanah apabila dipasang, membuatnya selesa untuk berjalan tanpa menghalangi lalu lintas.

Lepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.


GraJembatan naik hidraulik bergerakPrinsip Arah



Ia adalah tinggi dan memakan masa, jadi biaya adalah secara alami lebih tinggi,GraJembatan pengangkutan yang tetap, jadi harga penyesuaian tidak-piawai adalah secara alami lebih tinggi daripada jambatan boarding konvensional. Mari kita lihat aspek apa yang kita perlu tahu sebelum menyesuaikan jambatan boarding.

Selamat datang panggilanThe fixed boarding bridge effectively achieves rapid loading and unloading of goods, greatly reducing labor and improving work efficiency in use. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Operasi jambatan naik bimbit adalah sangat mudah. Selepas pengguna menjadi pengguna, mereka tidak boleh menggunakannya. Apa yang patut diberikan lebih perhatian adalah bagaimana untuk menggunakan jambatan naik bimbit secara efektif? Ini melibatkan menguasai bahagian cadangan dan kerja penyelamatan berbagai bahagian jambatan naik bimbit.

Kedua, sebagai peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang dari platform dan keluar forklift langsung ke dalam pengangkutan, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan pengangkutan untuk memenuhi pengangkutan barang

GraSaiz viskositi minyak hidraulik yang digunakan segera mempengaruhi kadar peningkatan. Minyak hidraulik termasuk dalam kategori produk kimia organik sebagai minyak bahan mentah, yang boleh menyebabkan kerosakan buruk kepada kesehatan fizikal dan mental. Kenalan segera dengan kulit dan mata boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan. Apabila menggunakan minyak hidraulik, # digunakan pada musim panas dan # digunakan pada musim sejuk,GraJenis bergerak jembatan naik hidraulik, dan ia diganti dua kali setahun. Apabila disambungkan dan menggantikan, penting untuk memastikan bahawa minyak hidraulik benar-benar dilepaskan ke dalam bekas, dan tindakan efektif perlu diambil untuk memperbaiki kebocoran dan menyerap minyak.

Semasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.

Peranti slip peranti pembuatan, pembuatan, dan pengendalian peralatan mesin bantuan yang digunakan dalam set fasilitas: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai. Ia adalah kilang pengangkutan jambatan jangka panjang. Selamat datang untuk bertanya


AlQusiyahMaklumat produk lain
  • Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

    Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

  • Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

    Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

  • PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

    PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

  • Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

    Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

  • AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

    AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

  • FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

    FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

  • FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

    FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

  • FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

    FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

  • segera:Peringatan: Maklumat GraJembatan naik hidraulik bergerakPrinsip Arah memberi anda GraJembatan naik hidraulik bergerakPrinsip Arah oleh syarikat kami, perkhidmatan GraJembatan naik hidraulik bergerakPrinsip Arah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GraJembatan naik hidraulik bergerakPrinsip Arah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GraJembatan naik hidraulik bergerakPrinsip Arah. GraJembatan naik hidraulik bergerakPrinsip Arah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GraJembatan naik hidraulik bergerakPrinsip Arah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!