Baile Atha LuainPlatform mengangkat bergerak sendiriKepelbagaian jenis dan banyak ciri

  • masa pelepasan:2024-04-19 09:19:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:125
  • Penerangan pantas:

    Baile Atha Luain,Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada

Kandungan artikel

Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat

Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

Baile Atha LuainApabila digunakan, bangkitkan empat pilar platform operasi,Baile Atha LuainPlatform mengangkat liga aluminium 12 meter, kemudian masukkan paip tarik dan cahaya pinggir ke dalam kandang kunci pilar,Baile Atha LuainLajur tunggal platform mengangkat selai aluminum, pasang bingkai tengah, dan letakkan plat platform. Platform operasi ini juga boleh disesuaikan untuk ketinggian berbeza mengikut keperluan laman pembinaan. Penyesuaian tinggi dicapai dengan menyesuaikan panjang palang skru di bawah empat pilar platform. After the construction is completed, it can be transported.

Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

OsnablucSemasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan,Baile Atha LuainPrice of 10 ton mobile boarding bridge, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.


Baile Atha LuainPlatform mengangkat bergerak sendiriKepelbagaian jenis dan banyak ciri



Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, and guide rails. If adjusted more carefully it will be more beneficial for the service life of the elevator.

Penonton fungsi penggunaan platform angkat hidraulik elektrik: Mudah untuk beroperasi: Panel memastikan operasi mudah dan memberi amaran kepada pemandu dan kru pelabuhan mengenai keadaan yang tidak selamat yang berpotensi. Integriti struktur: Lapan saluran besi J-bentuk berkuasa dikelilingi ke bawah dek pada titik kesan dinamik untuk mencegah deformasi dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan penerbangan pelabuhan. Keselamatan tinggi platform angkat hidraulik elektrik: Platform angkat hidraulik dilengkapi dengan valv keselamatan, yang akan menghalang garpu jatuh dari platform apabila trak tiba-tiba berangkat, memastikan penggunaan yang selamat.

Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

Berapa harganya?Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?


Baile Atha LuainPlatform mengangkat bergerak sendiriKepelbagaian jenis dan banyak ciri



Dengan pembangunan terus menerus ekonomi, memenuhi keperluan masyarakat, dan meningkat produktifiti, lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.

jumlah kosPertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.

Features and technical parameters: Platform adopts a disassembly and assembly design structure, which is convenient for transportation and installation and not easily damaged. Tinggi boleh disesuaikan, dan tinggi dan keseimbangan platform boleh disesuaikan sesuai dengan perlukan.

Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.

Baile Atha LuainPastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


AlQusiyahMaklumat produk lain
  • Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

    Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

  • Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

    Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

  • PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

    PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

  • Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

    Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

  • AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

    AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

  • FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

    FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

  • FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

    FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

  • FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

    FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

  • segera:Peringatan: Maklumat Baile Atha LuainPlatform mengangkat bergerak sendiriKepelbagaian jenis dan banyak ciri memberi anda Baile Atha LuainPlatform mengangkat bergerak sendiriKepelbagaian jenis dan banyak ciri oleh syarikat kami, perkhidmatan Baile Atha LuainPlatform mengangkat bergerak sendiriKepelbagaian jenis dan banyak ciri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Baile Atha LuainPlatform mengangkat bergerak sendiriKepelbagaian jenis dan banyak ciri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Baile Atha LuainPlatform mengangkat bergerak sendiriKepelbagaian jenis dan banyak ciri. Baile Atha LuainPlatform mengangkat bergerak sendiriKepelbagaian jenis dan banyak ciri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Baile Atha LuainPlatform mengangkat bergerak sendiriKepelbagaian jenis dan banyak ciri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!